wtorek, 1 listopada 2011

Motocykl uniwersalny

  Na początek wpisu, przeszukując niezmierzone zasoby Internetu, natknąłem się na ceny nowych wydechów o których pisałem niedawno. Oczywiście nie są to ceny z oficjalnych stron Kawasaki, ale ich cena oscyluje w granicach 1700 euro. Jeśli ta cena się potwierdzi to nie wróżę sukcesu na rynku, nawet dla zachodnioeuropejskich posiadaczy W 800 może być to cena zaporowa.
Wracając do tematu wpisu, śmiem twierdzić, że Kawasaki już w momencie rozpoczęcia produkcji W 650, a teraz kontynuując dzieło w postaci W 800 stworzyło motocykl uniwersalny. Niestety samo Kawasaki nie przykłada się zbytnio do umożliwienia skonfigurowania motocykla dla własnych potrzeb, a rynek reaguje dość ospale. Oczywiście założeniem każdego producenta akcesoriów jest zakładany zysk, ale naprawdę ciężko znaleźć „coś” dla W 800.
A przecież ten motocykl może pozostać wspaniałym klasykiem, może też stać się fajnym turystykiem, może być cafe-racerem, ba może nawet być uterenowionym sprzętem do wyścigów. To ostatnie zadanie wspaniale odegrał na opisanym już przeze mnie Gentelman Cup. Firma LSL przygotowała wersję Flat Tracker i na tak zmodyfikowanych sprzętach ścigali się dżentelmeni.
.
Jeśli chodzi o cafe racery, to samo Kawasaki przygotowało pewne akcesoria. Oczywiście oficjalne ceny są jak z kosmosu, ale można na rynku znaleźć parę ciekawych rozwiązań.
 
Co jeszcze możemy zrobić ze swoim W 800, oczywiście przygotować go do turystyki. Osobiście będę chyba zmierzał w tym właśnie kierunku. Postaram się w kolejnych wpisach przedstawić parę firm i dodatków, które pozwalają na spersonalizowanie Wiesi. Na początek ciekawostka od Givi/Kappa, która do tej pory nie robiła nic do W 650, a do W 800 przygotowuje, stelaż do kufrów, tylny bagażnik, szybę oraz gmole. Ceny nie są jeszcze znane, ale prezentuje się to w całości dość ciekawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz