Jedynym zmartwieniem wszystkich użytkowników W 800, jest usterka związana z zapalającą się lampką FI. Każdy z nas przeszedł to samo, czyli po przebiegu pomiędzy 2000-5000 przy zimnym silniku zaraz po odpaleniu zapalała się kontrolka układu wtryskowego (FI).
Wystarczyło wyłączyć zapłon i uruchomić silnik ponownie, lub po odpaleniu "przegazować" dwa razy i problem znikał. Mimo zerowej szkodliwości było to denerwujące.
Wizyty w serwisach kończyły się na podłączeniu do komputera i regulacji. Nic to nie dawało, a oficjalnie dystrybutor na Polskę nie informował o przyczynach i jak sobie z problemem poradzić.
Tym razem po interwencji w imieniu wszystkich znanych mi użytkowników oraz swoim zgłosiłem problem do dystrybutora firmy PROBIKE i sprawa została załatwiona.
Wszystkie serwisy w kraju otrzymały już instrukcję jak problem zidentyfikować i jak sobie z nim poradzić. Także jeśli spotkał Was podobny problem, śmiało kierujcie się do Waszych serwisów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz