Podstawowe
parametry techniczne, nie do końca mówią nam o tym co kupujemy i czym
jeździmy, no i jaki to ma wpływ na eksploatację i właściwości motocykla.
Postaram się przybliżyć co nieco charakterystykę Kawy W800.
Na początek to co w instrukcji obsługi na pierwszych stronach.
Osiągi:
Moc maksymalna 48 KM przy 6500 o/min
Maksymalny moment obrotowy 60 NM przy 2500o/min
Minimalny kąt zawracania 2,7 metra
Wymiaryi masy:
Długość – 2190 mm, Szerokość – 790 mm, Wysokość– 1075 mm, Rozstaw osi – 1465 mm, Prześwit – 125 mm,
Masa z płynami – 217 kg
Silnik:
SOHC (z jednym wałkiem rozrządu w głowicy, napędzany wałkiem królewskim),2 cylindry, 4 zaworowy, chłodzony powietrzem
Pojemność – 773, Średnica/skok tłoka -77/83 mm, Starter – elektryczny, Numeracja cylindrów – lewy do prawego 1-2
Kolejność zapłonu – 1-2, Zasilanie – FI wtrysk paliwa, Zapłon – elektroniczny, Wyprzedzenie zapłonu – 0o przed górnym martwym punktem, Smarowanie – mokra miska olejowa, Pojemność miski olejowej – 3,2 litra
Napęd:
Skrzynia biegów – 5 przełożeń, Sprzęgło –mokre, wielodyskowe, Przeniesienie napędu – łańcuch (luz 25-35 mm)
Rama:
Typ – podwójna kołyskowa, stalowa, Kąt pochylenia główki ramy/wyprzedzenie – 27/108 mm
Opona przód – 110/90 19M/C 57H Dunlop TT100 GP G, Opona tył – 130/80 18 M/C 66H
Pojemność zbiornika paliwa – 14 litrów/rezerwa 3,1 litra
Hamulce:
Przód – tarcza 300 mm zacisk 2 tłoczkowy, Tył- bęben 160 mm
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz